l, d F Y H:i |
- Gotlando lenktynių iššūkis: „Ambersail 2“ ir „Sailing Poland“ pradėjo bekompromisę kovą Klaipėdos uoste Dvi iš aštuonių pasaulyje „Ocean Race“ lenktynėms aplink pasaulį sukurtų jachtų – Lietuvos „Ambersail 2“ ir Lenkijos „Sailing Poland“ – šiandien, rugsėjo 25 d., Klaipėdos uoste startavo antrai lenktyninei dvikovai, kurios kursas driekiasi iki Gotlando salos, o tuomet - Gdynės. Vos prieš savaitę iškovoję įspūdingą pergalę lenktynėse nuo Gdynės iki Klaipėdos, šiandien kapitono Roko Milevičiaus vadovaujama „Ambersail 2“ įgula 5min 20s nusileido konkurentams trumposiose uosto lenktynėse, tačiau iki ilgųjų jūrinių lenktynių finišo Gdynėje buriuotojų laukia dar ilga ir įtemptą kova. („Sailing Poland“ ir „Ambersail 2“ Klaipėdos uosto lenktynėse, aut. D. Rimeika)
„Sailing Poland“ įgulai šioje dvikovoje vadovauja pasaulyje puikiai žinomas, net 8 „Ocean Race“ lenktynėse dalyvavęs olandų kapitonas Bouwe Bekkingas, kuris buvo kapitonu ir 2014-2015 m. „Team Brunel“ komandoje, su kuria „Ocean Race“ lenktynėse dalyvavo ir lietuvis Rokas Milevičius. „Bouwe Bekkingas – mano kapitonas, vienas kitą labai gerai pažįstame, žinome stipriąsias ir silpnąsias puses. Tačiau buriavimas – komandinis sportas, todėl viskas priklauso ne nuo mūsų, o nuo komandos: kuri geriau sužais, kuri padarys mažiau klaidų, kuri pasirinks tinkamesnį maršrutą, ta ir laimės“,- prieš startą teigė „Ambersail 2“ komandai lenktynėse vadovaujantis, taigi šįkart su savo mokytoju konkuruojantis, R. Milevičius. Jo teigimu, lietuvių įgulos pranašumas – turima įgulos bendroji patirtis. „Kiek teko susipažinti, lenkų įguloje labai daug jaunimo, kurį jie augina, treniruoja. Lietuvių įgulos pranašumas yra patirtis ir mylios, kurias mes jau esame nuplaukę su šiuo laivu. Be to, mūsų komandos sudėtyje yra bent 4 buriuotojai, kurie laivą žino „kiaurai“ – visas jo savybes, technines galimybes ir panašius dalykus, kurie kovoje gali būti labai svarbūs“,- teigė R. Milevičius. 13:30 Klaipėdos uoste ties Kruizinių laivų terminalo startavusios abi lenktyninės „Volvo 65“ klasės jachtos trumpųjų uosto lenktynių distancijoje užtruko beveik pusantros valandos. Puikiai startavusi „Sailing Poland“ komanda finišo liniją šįkart kirto pirmoji - 14 val. 54 min 30s. Lietuvos „Ambersail 2“ nuo jų atsiliko 5 min 20 s. Uosto lenktynių finišo linija drauge buvo ir starto į ilgąją jūrinę distanciją linija. Šiose lenktynėse įgulos sieks nuplaukti iki Gotlando salos, o tuomet suks link Gdynės. Atsižvelgiant į dabartinę orų prognozę, dvikova, kuri finišuos Gdynėje, turėtų trukti apie parą. „Iš to, ką matoma dabar, tai laukia labai stabilus. Iš Rusijos pusės užėjęs anticiklonas, tad mūsų lenktynių metu vyraus ta pati vėjo kryptis ir daugiau mažiau tas pats vėjo stiprumas. Tai yra apie 15-16 (apie 8 m/s), na, galbūt iki 20 (apie 10 m/s) mazgų“,- prieš startą teigė „Ambersail 2“ įgulos vairininkas Saulius Pajarskas. Ši lenktyninių „Volvo 65“ klasės jachtų „Ambersail 2“ ir „Sailing Poland“ dvikova – jau antroji. Vos prieš savaitę, rugsėjo 18-19 d. įgulos susirungė pirmosiose varžybose – uosto lenktynėse ties Gdyne ir jūrinėje distancijoje Gdynė-Klaipėda. Abejose pirmosios dvikovos lenktynėse pergalę šventė Lietuvos įgula. Varžybų rackeris čia.
|